October 18, 2009

My second Batik Try-out



Photos by Tommas Titus

4 comments:

Anonymous said...

Hey meisje,

Jeetje je kijkt een half dagje niet en ineens staan er weer drie nieuwe berichtjes op en super veel mooie nieuwe foto's. Je bent ook een bezig bijtje! Ik ben echt blij voor je dat je zoveel leuke ervaringen hebt met de mensen daar. Dat iedereen zo gastvrij en vriendelijk is en dat ze je allemaal volgend jaar wel willen ontvangen. Dat maakt wel echt dat je een beetje thuis voelt in een vreemd land...

Ga zo door!
Liefs,
Suus

Isa said...

Hoi Sabine!

Wow ! Zo veel informatie in een keer . Geweldig. Ik zie dat het goed gaat met je. Zeker is deze reis een uitstekende voorbereiding voor volgend jaar.
Ik kan niet wachten om je terug te zien. Ik voel dat heel veel gebeurt met je dat niet gefotografeerde kan worden.

XXs

Isa

Anonymous said...

Wel wel wel, pompedompompom, mompelt de gorilla, krabt aan zijn rug en eet wat bladeren om alles te verwerken.

grts dirk

Dorien said...

Hee hallo daar

Dat ziet er echt heel erg intersant uit al die technieken,stofjes en patronen.
Mijn vader heeft wel eens op de batik-druk fabriek gewerkt hier in NL. Daar moet ik bij nader inzien nu postuum voor gaan schamen vrees ik ....
veel plezier nog daar
groeten
dorien