October 10, 2009

Klokkespijs & Semarang

Koen de Wit , klarinettist/fotograaf/Vanuit bed partner/en mijn verloofde, is de komende maanden interimhost bij Klokkespijs op Radio Centraal.Vanmiddag, ochtend in NL, was ik even on air voor het weerbericht vanuit Yogya. Over twee weken, 24 oktober, zal ik proberen weer het weer doortegeven tijdens de show!

Morgen vertrek ik naar Semarang, met een touristenbus, waar ik kunstcriticus & galleriehouder Tubagus P. Svarajati ga ontmoeten. Ik verblijf in The Artist Room, een speciaal verblijf voor kunstenaars bij zijn galerie Rumah Seni Yaitu. Het is ook ingebruik als kleedkamer voor een monoloog die opgevoerd word in Rumah Seni Yaitu, maar het was geen probleem als ik er in verblijf :)!

O ja, nog een leuk weetje, afgelopen 2 oktober werd het bestaan van Batik gevierd, sinds dit jaar en de bedoeling is dat dit elk jaar op 2 oktober wordt gevierd.
Nog een leuk weetje, ik werd afgelopen 2 oktober 25 jaar!

No comments: