October 24, 2009

Barbara in Yogya

Dit bericht is geplaatst op 24/10/2009Bij Tante Lies, foto door Denni AntyoGisteren Barbara opgehaald van het station en ik ben nu een stuk blijer! Ze blijft hier tot ik weer terug ga. Gisterenavond met Denny & Barbara goedar gegeten en er zat een groep muzikanten te spelen. Barbara zong meteen mee! Daarna op Alun-alun zoete gemberdrank gegeten en naar de mensen zitten kijken. Muzikanten op Alun-alun, eerder gemaakt door Denny antyo toen ik net in Indonesie was.
Zo dadelijk samen op Klokkespijs, dusss turn your radio on!

3 comments:

Marijke said...

Hallo Sabine. Ik was net te laat om te luisteren naar Klokkespijs. Kan het telkens eerst niet vinden. Bevalt je reis? En vind je wat je zoekt? Goed hoor, van je, zo'n onderneming. Ik ben benieuwd naar hoe je je ontwikkelt in je werk als je weer terug bent hier. In ieder geval, voor de tijd dat je daar nog bent, geniet er van. Met groet, Marijke.

Isa Gama said...

Hoi Sabine
Gisteren heb ik gewerkt dus niet naar Klokkespijs kunnen luisteren. Jammer!
Ik ben blij dat je niet meer alleen ben.
Mijn groetjes aan Barbara
Xxs
Isa

Sabine Bolk said...

Op de site van Koen de Wit zijn de radiouitzendingen terug te luisteren: http://www.koendewit.com/t/timeline/Entries/2009/11/7_Klokkespijs_-_Sabine_Bolk.html