October 6, 2009

Aangekomen in Yogyakarta, Java

Vanmiddag Jakarta tijd geland in Yogyakarta, Java. Zoveel indrukken in korte tijd. De weg van het vliegveld naar mijn hotel Puri Artha was een droom. Zoveel taferelen, becaks, vrouwen op de fiets met grote gevlochten manden, overal palmbomen, kleine weggetjes vol eetkraampjes. Volgens Ekon, mijn transfer, was het maar 10 minuten rijden, maar het leek meer op 3 kwartier, en de chauffeur zat aan de verkeerde kant. Wat veel, wat mooi en heel eng!
Ik slaap in een klein paradijs. Nog niet echt buiten geweest, maar al wel vlinders, mussen, een salamander en libelles (op blad) gezien. Mijn uitzicht voor mijn kamer, waar ik nu zit online. Het is alweer donker. Zometeen wat eten, eerst even met Koen kletsen :)!

2 comments:

Unknown said...

Like me heel leuk en inspirerend! I keep my eyes on you! Kus

koen said...

wow, dat ziet er goed uit! Heel wat anders dan via webcam.. kus, je k